»Takrat smo dobili tudi mi ideje, kako spreminjati zakon o zdravniški dejavnosti. In verjamemo, da prav s to razmejitvijo med javnim in zasebnim, pa nobenega ne bomo prepovedovali, želimo krepiti oboje, bomo pa poskrbeli, da ne bo škodljivega prepletanja.«
»Za teh pet kirurgov ne vem niti imen in priimkov, vem pa, da so bili ti med bolj pridnimi. Verjetno težko gledajo tiste, ki dobivajo enake plače in so manj pridni. Celotno zdravstvo ima to težavo, da ljudje niso plačani po storilnosti, ampak so plačani, če kaj delajo ali če nič ne delajo.«
»Če bo vodstvo v to privolilo, so drugi zdravniki v bolnici bedaki, če ne bodo naredili istega in sami zahtevali podjemne pogodbe z bolnišnico. Saj lahko se gremo to, ampak zavedati se moramo, da Slovenija, ZZZS nima toliko denarja, da bi vse zdravnike plačeval po podjemni pogodbi. Toliko moramo biti realni. Če bodo to naredili, lahko pričakujejo osip vseh zdravnikov.«
»Espejem ne plačujemo ugodnosti iz kolektivne pogodbe: dopustov, bolniških staležev, izobraževanj, regresov in tako dalje. Najamemo jih takrat, ko jih potrebujemo in za točno določeno delo.«
»Mi smo se izogibali izrazu prepoved. Ampak pravila igre, kdo lahko sodeluje v javnem zdravstvu, v javnem sistemu, kakšni so pogoji, da lahko sodeluje z drugimi izvajalci, pod kakšnimi pogoji ... na tem področju je kar neurejeno.«
»Vsako prenaročanje je namreč nerodna zadeva za zdravnike, ker morajo najti nov termin. Če se prepozno prenaročiš, pa si nekomu preprosto vzel termin za obravnavo.«
»Trenutno ne morem povedati, kje je največ takih prenaročanj, narediti moramo podrobnejšo analizo. Čisto mogoče je, da pacienti določene specialistične preglede opravijo kje drugje ali pa samoplačniško in se potem pri nas ne odjavijo.«
»Na voljo je ogromno podatkov, ki se uporabljajo za obračune – te podatke je treba 'vrniti' zdravnikom in zdravstvenemu kadru, da lahko na njihovi podlagi sprejemajo odločitve v dobro bolnika.«
»Podjetja s stotimi zaposlenimi ne moreš ustvariti v enem mesecu, treba jih je nekako zaposliti, pridobiti, naučiti.«
»Računa, da bo v treh do petih letih podjetje imelo dovolj kadra in kompetenc, da bo lahko 'prešlo na centralne sisteme'.«
»Nekateri zdravstveni zavodi sploh nimajo svojih ljudi, tako da se o informacijskih tehnologijah odločajo ljudje, ki profesionalno za to niso poklicani in tak je tudi rezultat.«
»Podjetja ugotavljajo, da bi jim po svoje prišlo zelo prav, da bi država ponudila svoje strokovnjake za zdravstvene procese in da bi to podjetje naročalo zunanje razvojne naloge.«
»26. septembra letos smo preko združenja zdravstvenih zavodov vse izvajalce obvestili, da bomo ta servis znova zagnali 10. oktobra in jih prosili, naj preverijo, če pri njih vse deluje.«
»To so lahko bolniki, ki so imeli eno naročilo iz leta 2021, na katerega niso prišli, ali pa so prišli, pa ni bilo sporočeno, da je bil pregled izveden.«